Thursday, November 8, 2007

wie

Det har knappt gatt en vecka men det kanns som jattelang tid. Plus att vi inte blir bruna for det ar mulet hela tiden.

Antligen har vi borjat traffa folk! Igar var vi ut och at med en hel hog, jattekul verkligen.
Vad vi inte forstar ar att alla backpackers dricker ol, ater pizza och roker, hur har dom rad?
lurt

hoppas att alla dar hemma har det bra. Jag brukar tanka pa er pa kvallarna och mornarna for da sover tove och jag har ingen att prata med. Vi bor valdigt langt fran stranden sa dit kan jag inte ga. Jag ligger kvar och tittar pa myrorna och odlan som bor med oss.

Vi har tankt dra till kambodja om tva dar ungefar sen vidare till vietnam, fast jag har fatt hora att det ar vackert i laos oxo...

vi ses snart puss

1 comment:

Anonymous said...

Åååh jag saknar er redan jättemycket fastän ni bara varit borta en vecka!
Jag tror att dom har dåligt med datorer i Thailand. Hälsa thailändarna att dom får insföskaffa fler dator. Jag vill läsa mer från er. Och mer film! Mer mer mer! Subway saknar dig massor Julia. Och jag saknar mina små trevligkvällar med Tove! Hoppas ni har det bäst!! Pussar