Sunday, November 18, 2007

snart ska jag sluta gnalla

Det ar inge kul att vara sjuk. Annu mindre kul ar det att vara sjuk utomlands.
Aven om vi ar pa ett sjukhus sa kanns det laskigt och man vet liksom inte om man nagonsin kommer bli frisk igen. Jag mar pyton! Det var langesen jag madde sa har illa plus att jag fortfarande ar forkyld. Jag hoppas det gar om snart och att Tove blir frisk sa vi kan fara har i fran, fort, for det ar trist har.

Ni dar hemma, tank sa underbart skont ni har det. Far aldrig utomlands utan stanna i den lugna och trygga hembyggden.

pussen

1 comment:

Hanna said...

Jag gör som Tove gjorde till mig en gång och skickar härmed vita blodkroppar i sinne. Snart är ni friska och alla vi här hemma får vinterkräksjuka och då är ni on top of the world igen! Ta hand om varandra och kolla om de inte har någon rolig janitor á la Scrubs där!