Saturday, November 10, 2007

one night in Bankok (igen)

Efter att ha akt hela natten i en v.i.p buss ar vi framme i Bankok (igen). Jag har nastan fortrangt det men minnena kommer tillbaka och paminner mig om varfor jag inte gillar staden sarskillt mkt, det gar inte att andas. Avgaserna ar overallt och aven fast vi andas genom nasorna kanns det som lungorna blir svarta (och snoret blir sa dar gratt, som nar man har pressat ho)
Plus att manniskorna inte ar pa langa vagar lika trevliga som tex i Ao Nang. Vi saknar Ao Nang.
Jag langtar hem lite ocksa, speciellt efter en vanjakram for jag tror jag behover en just nu.

ps\ hotellet vi bor p inatt ar helt otroligt! Det ar inga djur och absolut inga myror i sangen plus att det finns varmvatten! Det var himla langesen jag duschade i varmvatten.


sus darling, halsa subway, jag saknar er!

1 comment:

Anonymous said...

Jag kollar aldrig efter vem det är som skriver inläggen men när det stod det där om hö visste jag att det var bondJulia som skrev ^^ Jag saknar er TOKMYCKET! puss