Wednesday, November 28, 2007

Same Same

Saigon och Ho Chi Minh ar same same.
Vi ar i Vetnam nu och vi ar verkligen glada for det, Kambodja var ingen hojdare.
IDag har vi vaknat och stigit upp och gatt omkring. Vi har aven atit varsta vietnamenska buffen. Jattegott :) Dar traffade vi en aldre man som bor i Usa men eftersom hans fru vann en massa pengar och lamnade honom och hans barn bor i stora hus och har glomt bort honom kommer han hit ca tre manader varje ar. Han ar ensam. Han bjuder oss pa middag. Franskt, sa Tobias och Annika vi kommer tanka pa er ikvall :)

Innan vi kom hit var det manga som sa till mig- "men guuud Julia vad smal du kommer bli!" och tyst for mig sjalv tankte jag att HOPPAS!!!
Sa, idag nar Tove och jag stog i mataffaren, i full fart med att valja det basta toapapperet, kom en kvinna fram till mig och sa foljande " you having a baby?" medans hon pekade mot min mage.
Blev jag lite besviken. Vi kan ju alla glomma den mojligheten, att jag ska bli smal vill saga. tusan!
Imorrn aker vi iaf till kusten och blir bruna for om jag inte ska bli smal ska jag iaf bli brun.

puss och hej

3 comments:

tove said...

haha men till ditt forsvar hade du en stor trojja med en passgrejj hangandes under!

Anonymous said...

Ta er ner till Phu Quoc. Ensåndär paradis ö med lite turister :)
/K2

Anonymous said...

Hoppas att dendär gubben inte bjuder på något annat än just mat. =)