Wednesday, November 21, 2007

man lar sig saker om sig sjalv hela tiden

jag som inte trodde jag kunde spy fick natten till idag veta att det kunde jag visst.

Idag har vi, eftersom ingen av oss ar sarskillt friska, sett pa film. Vi trodde varat guesthous bara hade filmer om templen men tji fick vi nar dom hade en hel lada med olika filmer. det ar ratt skrammande men de sista dagarna har vi forbrannt tiden genom att se pa tv. Jag menar, tv ska man se pa hemma, inte nar man reser. Daligt.

Jag fortsatter att dromma om hur jag sitter vid koksbordet hemma i frostkage och ater plattar med gradde. Vanja ar bast pa att gora plattar. Jag saknar dig.

i MOrrn hade vi planerat att bli friska(re) och ge oss ut for att kolla in och gamfora priserna pa batturen till pnom phen. Alla vill ha vara pengar, det har vi lart oss efter tre veckors tid ute i varlden.
kramar i massor

No comments: