Wednesday, October 24, 2007

Väckelsemöte med tobias som pluggat i frankrike ca 1 månad

Tobias säger:
Vilken dag åker ni på?
tove säger:
tisdag, om 5 dagar!
Tobias säger:
ojojoj!
Tobias säger:
och du kommer verkligen att vara borta huuuur länge som helst ju!
tove säger:
jamen ni med! förresten brukar jag försöka att inte tänka på det. jag är som sagt lite nervös.
Tobias säger:
men vi är borta, men hemma lixom, vi har ju lägenhet och allt. ni kommer att vara och typ chilla runt hela dagarna!
Tobias säger:
och du kmr att vara borta tokmycket längre än oss!
tove säger:
NOT HELPING!
Tobias säger:
haha flåt :P

Jag ska alltså resa runt i Thailand, Kambodja, Vietnam och Kina i 4,5 månader! Tobias och Annika har nu varit i Frankrike i ca 1 månad! Jag tycker att jag inte sett dem på evigheter!!

Julia min vän, lugna ner mig!

1 comment:

Hanna said...

Finns det mygg i Thailand?