Saturday, January 5, 2008

sminkad av ladyboys och livet fucking leker

mjo, kanske ar latt att fa hybris nar man tycker att man har det hur bra som helst?

en sak ar saker och det ar att ladyboys vet hur man sminkar smokey eyes och att javlar vad snygg man kanner sig nar man ar van att se ett morgontrott ansikte med fettigt har och far syn pa partytove ala ladyboysmink i spegeln. sen wow och helvette vilken FRACHING som sitter bredvid. julia, jo jag tackar hon ar en fox!

det ar roligt i bangkok! vi bor pa soi 1 guesthouse nara till skytrain och bara 60 bath fran kosan road

(nej, det ar inte hanoi, men det ar atminstone ett bra substitut)

fnizz imorgon kommer henrik!:] <3

2 comments:

Anonymous said...

tove tove tove hur ska jag kunna få tag i dig när jag kommit till thailand? och när drar du till kina?

Hanna said...

Åååh jag drömde om er i natt! Eller jag drömde att jag och Annika också skulle backpacka, vi skulle börja med att åka buss till Nya Zeeland, som låg sydöst om Kina, fast på fastlandet. Det skulle ta ungefär 40 timmar. Sen skulle vi skiljas åt och backpacka själva och jag var livrädd för hur jag skulle hitta någonstans att sova varje natt. Var sover ni? Någon av er hade förresten en storebror i min dröm, han åkte med oss till Nya Zeeland och tappade bort sina vantar. Han sa att ni hade slagit er ihop med andra packers och att ni nu var 22 stycken och att ni bodde tillsammans i en lägenhet på 22 kvadrat.
Sen åkte jag till Peking som låg i Japan och träffade massa folk jag kände som också packade.

Får jag följa med er nästa gång?