Saturday, December 22, 2007

Vi lever!

just nu ar jag och julia pa backpackers hostel, vietnam. egentligen har vi jattemycket att beratta sa darfor drar jag snabbversionen. vi kopte en open bus ticket (en bussbiljett som tar en genom vietnam) genom staderna:

Mui Ne: en helt underbar plats. jattebilligt att bo i en strandbungalow och soligt och fint mest hela tiden!

Nha Trang: nja vad ska man saga? vi bodde pa ett ratt trevligt hotell men det var en vanlig stad med inte sa jattemycket att gora. vi kopte en bailys och mjolk och sjong pa balkongen.

Hoi An: En stad elin skulle alska! vi sydde upp massor med klader och skor. bara att klicka runt pa internet, kopiera bilder sen fixar dom resten.

(sen var det batturen till Halong Bay ink trekking uppfor ett halt helvetesberg, vilket ar bland det jobbigaste jag utsatt min kropp for, kayaking, en tripp till monkey island och en helkvall med backpackerganget och kortspel pa baten. nasta dag blev det 3stjarnigt hotell med frukostbuffe, snacka om lyx? och battur till hanoi.)

Hanoi: dar vi befinner oss just nu. verkar vara ratt bra for en storstad. mycket beroende pa stallet vi bor pa, finns jattemycket roligt folk har. imorgon ska vi checka museerna med en kanadensare som heter nathan.

For ovrigt onskar vi er en riktigt god jul och hoppas att ni tanker och saknar oss hela tiden! :)

3 comments:

Anonymous said...

Vill bara önska er en riktigt God Jul, och ta det lungt med jultårtan ;)

Anonymous said...

God Jul tjejer! Förlåt att jag är sämst på att höra av mig, men ni ska veta att jag verkligen saknar er! Det blev som så tomt när ni for:( Nu ska vi öppna paketen och dricka lite glögg framför granen:P Puss och kram, ni är bäst! / Matilda

Anonymous said...

tove din jävel varför svarar du inte på sms? här sitter jag och längtar och oroar ihjäl mig. jag kommer till bangkok den 30 jan, hemresa ej bokad. finna det någon chans atta man kan träffas. saknar saknsar saknar ihjäl mig. puss kyssoch god jul!